Cosul este gol
VALUTA

Blog

Top 5 Beneficii ale publicitatii outdoor

Publicat: 2017-05-29
Publicat de: Alex Iordache
top-5-beneficii-ale
Traim intr-o societate in care reclamele, printurile, afisele, bannerele ne inconjoara si ne influenteaza in mod direct sau indirect cu privire la deciziile comportamentale, cu precadere cele comerciale. Ne izbim de numeroase forme de publicitate si, constient sau nu, ne raman intiparite mesajele.

Publicitatea stradala cunoscuta, si sub denumirea de publicitate outdoor, este o sursa de promovoare a unui brand in randul unor comunitati de oameni. Orice firma, indiferent de domeniul de activitate, foloseste aceasta ramura a marketingului cu scopul de a ajunge la o masa dispersata de oameni intr-un timp relativ scurt.  

Cele mai importante beneficii ale publicitatii outdoor

 

O forma eficienta de informare a consumatorilor, publicitatea outdoor ii aduce afacerii tale o serie de rezultate calitative si cantitative. Realizate intr-o forma creativa si suficienta de clara, publicitatea outdoor poate ajunge la un segment important din consumatori si sa ii influenteze convingator cu privire la produsele si serviciile brandului.

  1. Expunere 24h din 24h. Datorita caracteristicii sale de a fi permanent expusa atat pe timpul zilei, cat si pe timpul noptii, publicitatea stradala este o forma importanta de a ajunge la consumatori relevanti domeniului de activitate. Este o strategie de marketing care consolideaza indeplinirea obiectivului de crestere a  notorietatii brandului sau a unui produs. Mai mult decat atat, repetarea zilnica a mesajului va avea un succes asigurat in randul targetului afacerii tale.
  2. Impact mare asupra audientei tinta. Respectand anumite reguli de design si format si avand un concept grafic atractiv, alegerea unei forme de publicitate adecvate domeniului in care activeaza consumatorii va avea o rata de conversie mare. Un panou publicitar situat intr-o locatie de top poate avea un numar mare de spectatori si ii poate transforma in consumatori finali.
  3. Raport cost-beneficii foarte bun. Un panou publicitar asigura un trafic ridicat de vizualizari. Raportandu-ne la costurile totale pe un panou publicitar si numarul de persoane care il vizualizeaza intr-o zi, obtinem un cost/persoana foarte mic. Mai mult decat atat, sansele ca o persoana sa vada de doua ori mesajul sunt mari, prin urmare, si impactul va fi egal masurabil.
  4. Selectivitate geografica. Pozitionand panoul publicitar intr-o zona cheie pentru publicul tinta, ai toate sansele ca acesta sa ajunga exact la nisa pe care ai targetat-o. De exemplu, amplasand un mesh pe o cladire inalta, atingi intr-adevar un public vast, dar cu siguranta ajungi la consumatorii interesati de produsele si serviciile tale.
  5. Influentarea procesului decizional de cumparare. Este lesne de inteles ca decizia de cumparare este influentata de o serie de factori interni si externi. Studiile spun ca orice forma de publicitate ne sedimenteaza in minte produsul promovat mai ales prin imagini corespunzator asociate mesajului.


Pentru ca impactul si durabilitatea publicitatii outdoor sa fie sporite, acorda o mare importanta calitatii suporturilor si tehnologiei de imprimare. Publicitatea outdoor este considerata o forma de arta stradala, prin urmare, acorda o mare importanta si conceptului grafic. Pentru consumatori este important sa fie un mesaj clar, usor de retinut si asociat cu brandul. Completeaza materialul cu imagini adecvate si specifice brandului, astfel incat mesajul sa fie usor de retinut.

Folosim fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta mai buna online si pentru a imbunatati acest site. Continuand sa utilizati acest site, va dati consimtamantul asupra utilizarii cookie-urilor. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati pa Termeni si conditii si Despre cookies
OK
Copyright © 2005-2016 Virandy Group SRL.  |  Termeni si conditii  |  Sitemap HeadPrint.ro  |   ANPC  |  SOL  |  Despre cookies