Blog
5 Metode eficiente prin care iti evidentiezi standul expozitional

Una dintre metodele eficiente de promovare a unei afaceri este prezenta in cadrul targurilor si evenimentelor de profil. Targurile expozitionale promoveaza afaceri, atrag clienti si te ajuta sa iti spui povestea brand-ului. Insa, ce te diferentiaza de competitie? Afla mai jos cateva metode eficiente prin care iti poti evidentia stand-ul expozitional cu ajutorul elementelor de decor potrivite!
5 Metode prin care atragi vizitatori la standul expozitional
Amenajarea unui stand expozitional este primul pas si cel mai important. Pentru a castiga vizibilitate cat mai mare, dar si pentru a te diferentia intr-un mod favorabil tie, iata cateva sugestii!
Alege un design unic.
Inainte de a participa la un targ expozitional, verifica si ce alti clienti mai participa si care este zona lor de interes. Daca domeniile business-ului se aseamana, atunci vino cu cateva detalii semnificative diferite de ei. O solutie potrivita vei gasi in sisteme expozitionale textile. Stand publicitar de diferite dimensiuni, PopUp usor de transportat sau Desk textil, toate sunt elemente care te vor ajuta sa iesi in evidenta din randul celorlalte standuri prezente in cadrul evenimentului.
Organizeaza momente interactive in cadrul standului.
Implica-i pe vizitatori in actiunea business-ului tau. Povesteste-le beneficiile produselor tale si lasa-i sa descopere de ce sunt atat de utile si pentru ei. Vizitatorii targurilor expozitionale sunt, de regula, clienti care cauta anumite servicii, iar daca te incadrezi in sfera lor de interes, vei avea sanse mai mari de reusita o data cu organizarea momentelor interactive. Spre exemplu, implica-i sa iti completeze chestionare pentru a-ti creste lista de contacte.
Amenajeaza-ti un stand creativ.
Luminile, sunetul, dar si accesoriile pe care le adaugi suplimentar standului tau expozitional trebuie sa iti aduca un plus de valoare business-ului, asa ca alege-le cat mai creativ si personal. Pune accent pe interactiunea cu vizitatorii, afla-le opinia in ceea ce priveste domeniul tau si spune-le ideile pe care vrei sa le pui in aplicare in viitor. Reactiile publicului te vor ajuta sa intelegi daca propunerile tale vor fi primite bine ori mai au nevoie de eventuale imbunatatiri.
Imparte cadouri.
Oamenii te vor tine mult mai usor minte daca le vei oferi un cadou util. Dupa ce iti viziteaza standul expozitional, ofera-le posibilitatea sa te caute si in viitorul apropiat. Iata si cateva recomandari:
- Daca targul expozitional este in plina vara, iar business-ul tau are in vedere promovarea produselor de protectie solara, ofera-le un pachet util cu creme sau ochelari de soare personalizati;
- Evenimentul este la inceput de toamna? Atunci o umbrela personalizata este un cadou util pentru oricine;
- Evenimentul este la mare, in plin sezon estival? Obiecte textile personalizate precum: prosop, sapca, geanta de plaja, minge de plaja, etc;
- Eveniment la munte in plina iarna? Cine nu isi doreste un pahar de ciocolata calda ori un vin fiert? O modalitate excelenta de a atrage cat mai multi vizitatori la standul tau.
Invita oameni din zona ta de interes.
Fiecare domeniu public are persoane publice, jurnalisti sau bloggeri care pot promova in mod eficient un eveniment sau o afacere in zona lor de interes. Dupa fiecare eveniment, materialele scrise si publicate despre stand-ul tau expozitional iti pot creste vizibilitatea in mediul online.
Acestea sunt cateva idei care pot starni curiozitatea vizitatorilor la targurile expozitionale. Potrivite oricarui domeniu si tip de business, mesajele personalizate sunt optiunea utila general valabila de promovare si interes. Sistemele expozitionale textile sunt usor de montat si de transportat oriunde, au o calitate excelenta a printului, fara imbinari si cute si fara sa existe riscul de a se sifona ori indoi.