Blog
5 sfaturi pentru designul unui roll-up

Roll-up-ul este necesar atunci cand te gandesti la promovarea afacerii tale si la cresterea vizibilitatii acesteia. Un astfel de banner te va face remarcat in cadrul unor evenimente importante, intr-o expozitie, intr-un mall sau in showroom-uri, si va face parte dintr-o o strategie de marketing, care va genera impact printre cei prezenti.
Tocmai de aceea, trebuie sa fii atent la detaliile pe care trebuie sa le contina un roll-up banner, intrucat este, in prezent, cel mai folosit sistem expozitional portabil. Iti vom prezenta, in cele ce urmeaza, cateva sfaturi utile de care sa tii cont atunci cand te gandesti la conceperea unui astfel de banner.
Importanta mesajului corect pe roll-up
Mesajul pe care te-ai gandit sa il asezi pe roll-up trebuie sa fie, in primul rand, corect. Verifica atent informatiile atunci cand ai finalizat textul pe care il doresti, dar, inainte de acest pas, aloca-ti cat mai mult timp in conceperea textului potrivit pentru afacerea ta. Include si caracteristicile principale, precum si beneficiile pe care le poate aduce compania ta posibililor interesati. Un alt punct pe care trebuie sa te concentrezi tine de scrierea mesajului. Intotdeauna trebuie sa vorbesti din punctul de vedere al audientei tale. E nevoie ca acesta sa fie concis si la obiect, intrucat un mesaj prea incarcat va fi mai greu observabil. Vei avea la dispozitie doar cateva secunde sa atragi atentia, de aceea mesajul este cel mai important lucru de care trebuie sa te ocupi.
Ai grija de design-ul roll-up-ului
Dupa ce ai conceput mesajul corect si complet pe care sa il afisezi pe roll-up, trebuie sa acorzi atentie si design-ului acestuia, care trebuie sa reprezinte brandul pe care il promovezi. In primul rand, logo-ul companiei trebuie sa fie vizibil si bine pozitionat, astfel incat sa fie usor observabil. Asa cum am mentionat anterior, tot din partea de design trebuie sa faca parte si informatiile relevante. Aspectul final al roll-up-ului nu va fi unul atragator daca va avea un aspect incarcat pana la refuz. Este primordial ca roll-up-ul tau sa aiba un design inteligent, incat sa poata fi vazut cu usurinta de la distanta. Chiar si culoarea de fundal are un rol major - trebuie sa se potriveasca cu identitatea brand-ului pe care il promovezi.
Asigura-i vizibilitate
Imaginile de buna calitate, cu o rezolutie pe masura, vor atrage mult mai mult atentia decat unele neclare sau prost plasate. Citirea textului sa fie rapida, iar datele de contact ale companiei ar trebui sa fie strategic plasate, simplu de gasit si asimilat. Acestea sunt detalii care trebuie sa se regaseasca pe roll-up si care sunt menite sa atraga atentia. Astfel, participantii la un targ, o expozitie sau un eveniment vor fi interesati de ceea ce promovezi.
Pune accent pe informatiile specializate
Atunci cand te gandesti la modul in care vor fi plasate informatiile pe roll-up, este util sa iei in calcul si modul in care cel care va citi isi va fixa privirea. Daca iti vei plasa mesajele mult prea sus sau mult prea jos, e posibil ca cei care vor sa citeasca ceva, nici sa nu observe textul. Dintr-o citire rapida, persoana interesata ar trebui sa retina titlul, mesajul propriu zis si datele de contact. Sagetile sau anumite imagini sugestive pot directiona persoanele catre standul tau, in cazul in care participi la un eveniment unde participantii sunt in numar mare. Va fi nevoie sa te asiguri ca banner-ul tau va atrage atentia, atat prin text cat si prin design.
Fii inventiv!
Daca ai aflat care sunt elementele cheie pe care trebuie sa le prezinti pe un roll-up, nu uita ca poti sa il personalizezi astfel incat sa atragi si mai mult atentia. Un mesaj simplu, scurt si la obiect va fi util si interesant, chiar daca este prezentat intr-o maniera putin mai amuzanta sau mai colorata, din punctul de vedere al design-ului. Desigur, nu uita ca acestea trebuie sa se preteze cu tipul de activitate pe care o ai si pe care doresti sa o promovezi.
Banner-ul publicitar este necesar, util si trebuie sa fie conceput astfel incat sa iti promoveze cu succes afacerea. Menit sa capteze atentia la evenimente mai mici sau mai mari, roll-up-ul va trebui sa aiba un design care sa indeplineasca toate criteriile mai sus mentionate.