Cosul este gol
VALUTA

Blog

Alegere carte de vizita - dimensiuni, forma si continut

Publicat: 2018-08-08
Publicat de: Alex Iordache
5-lucruri-pe-care-sa-le-respecti-atunci-cand-iti-faci-o-carte-de-vizita
Link foto: https://pixabay.com/ro/carte-de-vizit%C4%83-afaceri-card-om-2056020/

 

Cartea de vizita este elementul cheie ce stabileste un prim moment din cadrul unei intalniri de business. Este o modalitatea eleganta de a ne prezenta si de a ne pastra o imagine clara, cat mai profesionista, in fata clientilor si partenerilor de afaceri. Pe langa design, cartile de vizita treebuie sa respecte cateva reguli esentiale, iar acestea tin de dimensiune, forma si continut. Iata cum trebuie sa arate o carte de vizita care sa indeplineasca toate criteriile formale!

Ce trebuie sa contina o carte de vizita

Cartea de vizita este considerata un mijloc de comunicare, care te reprezinta in fata clientilor, partenerilor, dar si in fata unor noi potentiali  clienti. Fiecare companie isi alege forma, fontul in functie de preferinte, insa din punct de vedere al continutului, toate modele trebuie sa respecte aceleasi reguli.

Ca si structura principala, datele specifice pentru orice model de carte de vizita vor fi urmatoarele:
-    Numele si logo-ul companiei. Poate fi trecut si sloganul companiei;
-    Numele si functia persoanei care va purta cartea de vizita;
-    Adresa companiei, numar de telefon, fax, adresa de e-mail. Datele necesare pentru identificarea persoanei si a companiei;
-    Adresa site-ului web.


Dimensiune carte de vizita.

Orice model de carte de vizita vine cu o recomandare, insa alegerea se face in functie de profilul companiei. Dimensiunea ideala este 9 cm x 5 cm, insa mai este intalnita si dimensiunea de 8 cm x 5,5 cm. Dimensiunea cartii de vizita  trebuie aleasa si in functie de dimensiunea port-cardului/suportului. Trebuie gandit acest aspect si din punct de vedere al clientului, pentru a te asigura ca va fi pastrata cat mai mult timp cartea ta de vizita.


Aspect.

Cartea de vizita este insigna care te reprezinta pe tine, dar si compania pentru care lucrezi. Mesajul transmis trebuie sa fie cat mai clar si usor de inteles pentru public, cu elemente care sa se potriveasca intre ele. Din punct de vedere al design-ului, grafica trebuie sa fie cat mai simpla, dar in acelasi timp eleganta. Este important sa stabilesti de la bun inceput culorile. Este indicat sa alegi culori care se afla deja in logo-ul companiei, fara sa abuzezi de prea multe culori. Spatierea intre cuvinte nu trebuie sa faca intregul text greu de citit, cuvintele fiind asezate simetric. Nu sunt necesare cuvinte suplimentare doar pentru a incarca suprafata, ci este nevoie de o informatie cat mai concentrata, care sa sublinieze aspectele importante.
Textul trebuie sa fie usor de inteles cu fonturi scrise in dimensiuni rezonabile.


Finisari.

Sunt variate si pot fi alese dupa preferinte. Vei gasi disponibile carti de vizita cu o textura mata, lucioasa sau texturata. Modele cu colturi rotunjite, care se potrivesc cu orice tip de suport. Conceptia grafica trebuie sa tina cont de cateva reguli precum:
-    Marginea de taiere, 3-5 mm;
-    Marginea de garda, minim 3 mm;
-    Folosirea fonturilor de minim 6 puncte.

Toate aceste detalii sunt bine stiute de catre un furnizor specializat in fabricarea cartilor de vizita.

Folosim fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta mai buna online si pentru a imbunatati acest site. Continuand sa utilizati acest site, va dati consimtamantul asupra utilizarii cookie-urilor. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati pa Termeni si conditii si Despre cookies
OK
Copyright © 2005-2016 Virandy Group SRL.  |  Termeni si conditii  |  Sitemap HeadPrint.ro  |   ANPC  |  SOL  |  Despre cookies